Nefit Easy met eService: cv-ketel storing op afstand verhelpen
Nefit Easy is al sinds de introductie hét succesnummer in de wereld van slimme thermostaten. Vooruitstrevende technologie staat garant voor maximaal comfort, forse energiebesparing en optimaal gebruikersgemak. Met de ontwikkeling van de innovatieve eService voegt Nefit er nog een unieke, gratis functie aan toe. Hiermee is het mogelijk om een eventuele storing aan de cv-ketel op afstand te analyseren en op te lossen.
Hoe werkt Nefit eService?
Nefit Easy plus eService is een combinatie die uitblinkt in consumentengemak. Wanneer er een storing aan de cv-ketel dreigt, stuurt de slimme thermostaat een melding naar de smartphone van de bewoner. Als er hulp van een professional benodigd is, dan kan de bewoner deze melding met slechts een druk op de knop doorzetten naar zijn installateur. Deze installateur heeft via zijn smartphone-app inzicht in de situatie ter plaatse. Na toestemming kan hij de cv-ketel op afstand uitlezen, resetten, de foutcodehistorie bekijken en tests uitvoeren. En mochten er onderdelen aan vervanging nodig zijn dan kan hij de juiste bij zijn servicebezoek meteen meenemen. Problemen met de cv-ketel worden hierdoor easy, kostensparend en sneller dan ooit verholpen.
Wilt u meer weten over de slimme thermostaat Nefit Easy met eService, aarzel dan niet om contact op te nemen. Wij zijn werkzaam in de omgeving van Ridderkerk, Zwijndrecht, Hillegersberg, Papendrecht, Barendrecht, Rotterdam en Alblasserdam.